Cases Truckvertising
Case Blåkläder
Blakläder is één van Europa’s toonaangevende fabrikanten van werkkleding. Bij Blakläder zijn ze ervan overtuigd dat kwaliteit en functionaliteit er nooit saai uit hoeven te zien en dit altijd op een duurzame manier. Via een Truckvertising campagne op de Trucks van MobilAd werd Blakläder in de spotlights gezet bij de pendelaar.
De activatie
Om de campagne zo pakkend en breed mogelijk te houden zijn er verschillende campagnebeelden gebruikt per regio. Hierbij werd er gebruik gemaakt van onder meer de lokale dialecten. Over een periode van negen weken reden de verschillende visuals rond op alle snelwegen in België, Nederland en Luxemburg. Hierdoor was er ook variatie in de visuals van de campagne, maar ook werd er in elke regio van het land de juiste doelgroep bereikt met deze communicatie.
Inzet touchpoints
Deze campagne was te bewonderen op de snelwegen van de BENELUX.
Blakläder koos voor 2 periodes van telkens 9 weken. Hiervoor werden er telkens 50 trucks ingezet in België en 50 Trucks in Nederland.
-
Truckvertising: 100 trucks BENELUX-netwerk
Highlights
-
+1.3 MIO kilometers afgelegd
-
+25 MIO personen zijn de reclamecampagne voorbijgereden.
Cases Parking Media
Case McDonald's
McDonald’s is een hamburger- en fastfoodrestaurant. McDonald’s heeft in centrum van Brussel vijf vestigingen. Ideaal voor een snelle en lekkere hap tussen het winkelen door.
De activatie
Om de bezoekers van de stad Brussel die met de wagen naar de hoofdstad komen te bereiken kiest McDonald’s Brussel ervoor om in elke parking op wandelafstand van één van de vijf restaurants te adverteren op de inritslagbomen van de parking.
Men wil voornamelijk inzetten op de bekendheid van het Ontbijt bij McDonald’s. Zo hebben ze ervoor gekozen om telkens het ontbijt in het dichtst bij zijnde restaurant te promoten met een campagnebeeld van het ontbijt samen met de naam van de McDonald’s vestiging en het openingsuur.
Daarnaast worden ook ‘backlights’ ingezet. In deze verlichte posters werd er gekozen voor een branding campagne aangevuld met de wandelafstand voor de parkingbezoeker tot het restaurant.
Inzet touchpoints
Deze campagne is te bewonderen in zes betaalparkings van de hoofdstad.
McDonald’s kiest al vele jaren voor een impactvolle zichtbaarheid in de buurt van haar restaurants. Op deze manier bereikt McDonald’s de consument bij het binnenkomen van de stad.
-
Slagboomreclame
-
Backlights
Highlights
-
6 parkings op wandelafstand
-
+150.000 contacten per maand
-
Last-Mile communicatie bij kapitaalkrachtig publiek
Parking Media Brussel
Reclame in Brussel is mogelijk in de onderstaande parkings:
- Indigo Thon
- Indigo Manhattan
- Indigo Up-Site
- Indigo Flagey
- Indigo Louise
- Indigo Erasme
- Indigo Lennik
- Indigo Docks
- MyPark Porte de Namur
- MyPark Tongres 1
- MyPark Tongres 2
- MyPark Platinum
- MyPark Louise-Claus
- MyPark Louise-Vleurgat
- Interparking 2 portes
- Interparking Albertina-Square
- Interparking Alhambra
- Interparking Botanique - Saint-Jean
- Interparking CCN
- Interparking City 2
- Interparking De Brouckère
- Interparking Ecuyer
- Interparking Entre Deux Portes
- Interparking Grand Place
- Interparking Industrie
- Interparking Ixelles Shopping
- Interparking Loi
- Interparking Monnaie
- Interparking Passage 44
- Interparking Porte De Hal
- Interparking Rogier
- Interparking Sablon-Poelaert
- Interparking Stéphanie-Louise
- Interparking Stockel Square
- Interparking Toison d'Or
- Interparking WTC
- Interparking Woluwe Shopping
Parking Media Verviers
Reclame in Verviers is mogelijk in de onderstaande parkings:
- Indigo Centre Verviers