Cases Truckvertising

Case Blåkläder

Blakläder is één van Europa’s toonaangevende fabrikanten van werkkleding. Bij Blakläder zijn ze ervan overtuigd dat kwaliteit en functionaliteit er nooit saai uit hoeven te zien en dit altijd op een duurzame manier. Via een Truckvertising campagne op de Trucks van MobilAd werd Blakläder in de spotlights gezet bij de pendelaar.

De activatie

Om de campagne zo pakkend en breed mogelijk te houden zijn er verschillende campagnebeelden gebruikt per regio. Hierbij werd er gebruik gemaakt van onder meer de lokale dialecten. Over een periode van negen weken reden de verschillende visuals rond op alle snelwegen in België, Nederland en Luxemburg. Hierdoor was er ook variatie in de visuals van de campagne, maar ook werd er in elke regio van het land de juiste doelgroep bereikt met deze communicatie.

Inzet touchpoints

Deze campagne was te bewonderen op de snelwegen van de BENELUX.
Blakläder koos voor 2 periodes van telkens 9 weken. Hiervoor werden er telkens 50 trucks ingezet in België en 50 Trucks in Nederland.

  • Truckvertising: 100 trucks BENELUX-netwerk

Highlights

  • +1.3 MIO kilometers afgelegd

  • +25 MIO personen zijn de reclamecampagne voorbijgereden.

Cases Parking Media

Case McDonald's

McDonald’s is een hamburger- en fastfoodrestaurant. McDonald’s heeft in centrum van Brussel vijf vestigingen. Ideaal voor een snelle en lekkere hap tussen het winkelen door.

De activatie

Om de bezoekers van de stad Brussel die met de wagen naar de hoofdstad komen te bereiken kiest McDonald’s Brussel ervoor om in elke parking op wandelafstand van één van de vijf restaurants te adverteren op de inritslagbomen van de parking.
Men wil voornamelijk inzetten op de bekendheid van het Ontbijt bij McDonald’s. Zo hebben ze ervoor gekozen om telkens het ontbijt in het dichtst bij zijnde restaurant te promoten met een campagnebeeld van het ontbijt samen met de naam van de McDonald’s vestiging en het openingsuur.
Daarnaast worden ook ‘backlights’ ingezet. In deze verlichte posters werd er gekozen voor een branding campagne aangevuld met de wandelafstand voor de parkingbezoeker tot het restaurant.

Inzet touchpoints

Deze campagne is te bewonderen in zes betaalparkings van de hoofdstad.
McDonald’s kiest al vele jaren voor een impactvolle zichtbaarheid in de buurt van haar restaurants. Op deze manier bereikt McDonald’s de consument bij het binnenkomen van de stad.

  • Slagboomreclame

  • Backlights

Highlights

  • 6 parkings op wandelafstand

  • +150.000 contacten per maand

  • Last-Mile communicatie bij kapitaalkrachtig publiek

Parking Media Brussel

Reclame in Brussel is mogelijk in de onderstaande parkings:

  1. Indigo Thon
  2. Indigo Manhattan
  3. Indigo Up-Site
  4. Indigo Flagey
  5. Indigo Louise
  6. Indigo Erasme
  7. Indigo Lennik
  8. Indigo Docks
  9. MyPark Porte de Namur
  10. MyPark Tongres 1
  11. MyPark Tongres 2
  12. MyPark Platinum
  13. MyPark Louise-Claus 
  14. MyPark Louise-Vleurgat
  15. Interparking 2 portes
  16. Interparking Albertina-Square
  17. Interparking Alhambra
  18. Interparking Botanique - Saint-Jean
  19. Interparking CCN
  20. Interparking City 2
  21. Interparking De Brouckère
  22. Interparking Ecuyer
  23. Interparking Entre Deux Portes
  24. Interparking Grand Place
  25. Interparking Industrie
  26. Interparking Ixelles Shopping
  27. Interparking Loi
  28. Interparking Monnaie
  29. Interparking Passage 44
  30. Interparking Porte De Hal
  31. Interparking Rogier
  32. Interparking Sablon-Poelaert
  33. Interparking Stéphanie-Louise
  34. Interparking Stockel Square
  35. Interparking Toison d'Or
  36. Interparking WTC
  37. Interparking Woluwe Shopping

 

Parking Media Verviers

Reclame in Verviers is mogelijk in de onderstaande parkings:

  1. Indigo Centre Verviers

 

Contact

Herman de Nayerstraat 11F
B-2550 Waarloos (Kontich)

+32 (0)15 64 30 64

info@mobilad.be

Top of Page