Cases Parking Media
Case McDonald's
McDonald’s is een hamburger- en fastfoodrestaurant. McDonald’s heeft in centrum van Brussel vijf vestigingen. Ideaal voor een snelle en lekkere hap tussen het winkelen door.
De activatie
Om de bezoekers van de stad Brussel die met de wagen naar de hoofdstad komen te bereiken kiest McDonald’s Brussel ervoor om in elke parking op wandelafstand van één van de vijf restaurants te adverteren op de inritslagbomen van de parking.
Men wil voornamelijk inzetten op de bekendheid van het Ontbijt bij McDonald’s. Zo hebben ze ervoor gekozen om telkens het ontbijt in het dichtst bij zijnde restaurant te promoten met een campagnebeeld van het ontbijt samen met de naam van de McDonald’s vestiging en het openingsuur.
Daarnaast worden ook ‘backlights’ ingezet. In deze verlichte posters werd er gekozen voor een branding campagne aangevuld met de wandelafstand voor de parkingbezoeker tot het restaurant.
Inzet touchpoints
Deze campagne is te bewonderen in zes betaalparkings van de hoofdstad.
McDonald’s kiest al vele jaren voor een impactvolle zichtbaarheid in de buurt van haar restaurants. Op deze manier bereikt McDonald’s de consument bij het binnenkomen van de stad.
-
Slagboomreclame
-
Backlights
Highlights
-
6 parkings op wandelafstand
-
+150.000 contacten per maand
-
Last-Mile communicatie bij kapitaalkrachtig publiek