Cases Truckvertising
Case Blåkläder
Blakläder is één van Europa’s toonaangevende fabrikanten van werkkleding. Bij Blakläder zijn ze ervan overtuigd dat kwaliteit en functionaliteit er nooit saai uit hoeven te zien en dit altijd op een duurzame manier. Via een Truckvertising campagne op de Trucks van MobilAd werd Blakläder in de spotlights gezet bij de pendelaar.
De activatie
Om de campagne zo pakkend en breed mogelijk te houden zijn er verschillende campagnebeelden gebruikt per regio. Hierbij werd er gebruik gemaakt van onder meer de lokale dialecten. Over een periode van negen weken reden de verschillende visuals rond op alle snelwegen in België, Nederland en Luxemburg. Hierdoor was er ook variatie in de visuals van de campagne, maar ook werd er in elke regio van het land de juiste doelgroep bereikt met deze communicatie.
Inzet touchpoints
Deze campagne was te bewonderen op de snelwegen van de BENELUX.
Blakläder koos voor 2 periodes van telkens 9 weken. Hiervoor werden er telkens 50 trucks ingezet in België en 50 Trucks in Nederland.
-
Truckvertising: 100 trucks BENELUX-netwerk
Highlights
-
+1.3 MIO kilometers afgelegd
-
+25 MIO personen zijn de reclamecampagne voorbijgereden.