Ik ben zeer tevreden over de samenwerking met MobilAd. De vrachtwagens zijn al regelmatig gespot geweest door kennissen en vrienden die er mij foto's van doorsturen maar ook klanten die ze al opgemerkt hebben. Thomas Tuytens - CEO Kentucky Horsewear |
De samenwerking met MobilAd verliep bijzonder vlot en professioneel. Een gedetailleerde gps-analyse & bereik geven een goed beeld van de uitgevoerde campagne. Een call-to-action, geïntegreerd in het campagnebeeld is eveneens aan te bevelen om het resultaat meetbaar te maken. Een interessant medium om tegen een interessante kost per contact je merk uit te dragen. Ingrid Lassuyt - Marketing manager Betafence |
Nog nooit heb ik zoveel reacties gehad van collega’s en vrienden die ons hebben gezien… en meerdere keren hebben gezien. Dat geeft aan dat het medium (mits een goede creatie) heel veel aantrekkingskracht heeft. Men merkt het op, vind het leuk en praat erover. Karel Fabre - Marketing en Communicatie Manager Corona Direct |
Als goede doel is het niet altijd makkelijk om de juiste betaalbare marketingmix te vinden. Maar voor ons grootste evenement “Race for the Cure” is dit prima gelukt mede dankzij een sterke campagne via MobilAd. Een duidelijk toegevoegde waarde qua publiciteitsmogelijkheden om snel en ruim te communiceren. Jurgen Vanpraet - Directeur Think Pink - Organisator Race for the Cure op 29 september 2019 |
Een sterk merk in hogedrukreiniging heeft nood aan een sterke visibiliteit in zijn doelgroep. MobilAd beloofde een schoon netwerk en Kärcher kreeg propere visuals op propere trucks. Bart Hullebroeck - Marketing Manager - Kärcher |
Met onze campagne hebben we gans België en Nederland kunnen doorkruisen en zagen we een aanzienlijke stijging aan web bezoekers. We zullen nog met MobilAd samenwerken want dit medium heeft een uitstekende ROI. Mathew Vandorpe - Country Manager Belgium and Netherlands - Blaklader |
Wij zijn heel tevreden over de samenwerking met MobilAd en hebben heel wat positieve reacties gekregen op de campagne. Frank Vanderpooten - Directeur - Valorlub |
Sinds de eerste dag hadden wij een goed gevoel over de samenwerking met MobilAd. Het was steeds heel erg aangenaam om samen te werken met Vincent. Bedankt voor uw altijd snelle hulp, eerlijkheid, betrouwbaarheid en super service !! Annelies Vanden Bergh - Marketing & PR - Century 21 |
We zijn echt wel bijzonder tevreden over de impact van het medium. Je kan de autostrade niet oprijden of je komt er één tegen! Reinhard Van den Bergh - Account Director - DM&S |
MobilAd Truckvertising was voor ons het perfecte medium! Ann Van De Velde - Marketing Manager - Pearle Opticiens |
Perfect ter aanvulling van een traditionele affichagecampagne. Johan Costrop - Marketing Manager - Mitsubishi BELUX |
MobilAd is voor Goodyear het ideale medium om tegen een relatief lage kost per contact een zeer interessante doelgroep te bereiken. Stephane Rongé - Marketing Manager - Goodyear/Dunlop |
De affiches werden regelmatig gespot, hetgeen positieve reacties opleverde. Michel Peelman - CEO - CAR-PASS |
Een sterke visibiliteit en een potentieel van bijna 13 miljoen contacten hebben bijgedragen aan het succes. Philippe Stulens - Marketing Manager - Randstad |